Mystery Shopping


   


Το Mystery Shopping είναι μία ιδιαίτερη μέθοδος μέσω της οποίας αξιολογούμε την επαφή του πελάτη με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο και τόπο. Η αξιολόγηση γίνεται από εξειδικευμένους μυστικούς επισκέπτες (ερευνητές) και καλύπτει τομείς της εξυπηρέτησης που η επιχείρηση κρίνει ότι πρέπει να παρακολουθήσει διαχρονικά.


Στόχος είναι η διερεύνηση πιθανών σημείων βελτίωσης του εξεταζόμενου service, ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, να δημιουργούνται περισσότεροι ικανοποιημένοι πελάτες, υψηλότερες πωλήσεις και συνεπώς μεγαλύτερη κερδοφορία.  


Σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία (Christian Grönroos, ):

“Η στρατολόγηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 φορές περισσότερο από τη διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη.

Η επαναφορά ενός δυσαρεστημένου πελάτη κοστίζει 25 φορές περισσότερο.”

 

Μέσα στα πλαίσια του Mystery Shopping επιτυγχάνουμε:

  • Εντοπισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων
  • Επισήμανση εκπαιδευτικών αναγκών
  • Συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ καταστημάτων / και ανταγωνισμού
  • Καλλιέργεια νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γιώργο Κουριδάκη