Online Έρευνα


   


Από το 2010 η Global Link, ακολουθώντας τις ανάγκες της εποχής, δημιούργησε online consumer communities (δικτυακές κοινότητες καταναλωτών) που δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες/ πελάτες μας να ρωτούν, να παρατηρούν και να συνεργάζονται με τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο (real time), οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και σε οποιοδήποτε χώρο.  


Είναι μια καινοτόμος μεθοδολογία προσέγγισης των καταναλωτών, η οποία επιτρέπει την άμεση και εύκολη συλλογή και κατανόηση απόψεων, διαθέσεων και αντιλήψεων των καταναλωτών, ενώ παράλληλα αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις εταιρείες.


Η Global Link προσφέρει την ευκαιρία για online έρευνα αγοράς είτε μέσω του δικού της panel ερωτώμενων που έχει δημιουργήσει (κατάλληλο για εκείνους που θέλουν να δουν πως ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του γενικού πληθυσμού «βλέπει» τη μάρκα/ υπηρεσία τους), είτε μέσω «κλειστού» panel πελατών/ καταναλωτών της κάθε μάρκας (κατάλληλο για εκείνους που θέλουν να διερευνήσουν τι σκέφτονται οι πελάτες τους για τις μάρκες/ υπηρεσίες που τους προσφέρουν).

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γιώργο Κουριδάκη