Ποιοτική Έρευνα


   


H Ποιοτική μεθοδολογία είναι από τα πιο δημιουργικά κομμάτια της έρευνας καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να κινηθούμε ελεύθερα και πολύ δημιουργικά, κάτι που επιδιώκουμε σε κάθε project μας, μέσω προβολικών τεχνικών, συσχετισμών, κολάζ, ημερολογίων κ.α.


Οι εγκαταστάσεις της εταιρίας περιλαμβάνουν studio με ειδικό καθρέφτη διπλής όψης καθώς επίσης και κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης για παρακολούθηση ομαδικών συζητήσεων.

 

Μέθοδοι ποιοτικής έρευνας

  1. Ομάδες εστίασης (Focus Groups)
  2. Προσωπικές Συνεντεύξεις σε Βάθος (In-depth Interviews)
  3. On line groups / Chat rooms
  4. Brainstorming
  5. Στρογγυλή Τράπεζα
  6. Εθνογραφίες (Ethnographies)

 

Εφαρμογές ποιοτικής μεθοδολογίας:

  • Έρευνα στάσεων και συνηθειών (U&A)
  • Τεστ προϊόντος / ανάπτυξη νέων προϊόντων/ υπηρεσιών
  • Έρευνα ιδέας και ονόματος νέου προϊόντος/ υπηρεσίας
  • Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
  • Έρευνα διαφήμισης
  • Έρευνα για προώθηση/ τιμολόγηση προϊόντων/ υπηρεσιών
  • Έρευνες B2B

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Χριστίνα Βλάσση