Γιατί με το Eye Τracking ξέρουμε όχι απλά που μας είπαν ότι κοίταξαν αλλά πού πραγματικά κοίταξαν!
Το Eye Τracking είναι μία νέα, καινοτόμος τεχνική που χρησιμοποιείται σε συνέργεια με πιο παραδοσιακές ερευνητικές μεθόδους (ποιοτική ή ποσοτική) για να εντοπίσουμε τι ακριβώς τραβάει την προσοχή των καταναλωτών καταγράφοντας όλα τα σημεία που κοίταξε.

 

Ενδείκνυται για αξιολόγηση απήχησης:

  • Σε ιστοσελίδες (π.χ. εύχρηστο, αποτελεσματικό κ.α.)
  • Σε  τηλεοπτικές διαφημίσεις ή καταχωρήσεις (εύστοχη και αποτελεσματική επικοινωνία κ.α.)
  • Σε σημεία πώλησης (π.χ. τοποθέτηση προϊόντων σε ράφι, σήμανση καταστήματος, κ.α.)

ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

Αν απλώς τους ρωτούσαμε θα αποκάλυπταν μόνο ότι ήθελαν εκείνοι. Με το Eye Τracking ξέρουμε ακριβώς πού κοίταξαν και αναζητάμε το γιατί.

(Περάστε το ποντίκι πάνω από τη φωτογραφία για να δείτε το αποτέλεσμα!)

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Ηλία Σκορδά