Skip to main content

February 2024: International Research Study Published in Marketing Week on ESG

Το Marketing Week δημοσίευσε στο τεύχος του στις 27/01/24 τα ευρήματα απο τη διεθνή έρευνα της  Global Link  για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για το ESG. Η έρευνα έτρεξε σε 4 ηπείρους, 17 χώρες και 9.600 πολίτες και ανέδειξε την αξία που δίνουν οι καταναλωτές για θέματα ESG και την ανάγκη ενημέρωσης τους. Η έρευνα παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο Succeet δημιουργώντας μεγάλο ενδιαφέρον.   


Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο παρακάτω link:

Αποτελέσματα

 

 

How can we help?

Feel free to contact us any time. We will get back to you as soon as we can.
Log in